Bagaimana Anda menghilangkan batu buah pinggang? Berikut adalah Apa yang Anda Perlu Tahu

Bagaimana Anda menghilangkan batu buah pinggang? Berikut adalah Apa yang Anda Perlu Tahu

Stones buah pinggang, Nephrolithiasis atau Renal Calculi adalah istilah yang digunakan untuk batu-batu besar yang boleh membentuk dalam salah satu atau kedua-dua buah pinggang anda.

Pembaziran dalam darah anda mendapat ditapis melalui buah pinggang anda. Organ-organ ini adalah kira-kira saiz genggaman tangan anda. Ia terletak berhampiran belakang anda. Jika anda mempunyai renal calculi, anda mungkin mengalami gejala yang sama seperti jangkitan saluran kencing. Jika anda bertanya kepada saya soalan, "Bagaimana anda menghilangkan batu karang?" Saya akan menjawab anda ke belakang dan berkata sebagai tindak balas bahawa terdapat pelbagai cara. Anda boleh menyingkirkan batu-batu dengan beberapa ubat semula jadi yang telah terbukti berkesan dalam melarutkan dan menghapuskan batu karang atau calculi buah pinggang.

Beberapa ubat-ubatan untuk ini termasuk pengambilan lemon, selasih dan saderi. Makanan ini mempunyai apa yang diperlukan untuk sama ada memecahkan, membubarkan atau mencegah pembentukan zarah terhablur besar dalam buah pinggang anda. Anda juga boleh mempunyai pengambilan vitamin C dan B6 vitamin c mempunyai kapasiti untuk mengurangkan saiz batu dan vitamin B6 bersama-sama dengan vitamin B yang lain boleh menyediakan anda dengan ubat yang sangat baik untuk buah pinggang Calculi.

Walaupun kami mungkin mempunyai sumber ini untuk mengurangkan turun peluang kita untuk masuk ke dalam keadaan yang membawa maut, Ia sentiasa lebih baik untuk mengelakkan ia dari yang pernah berlaku daripada menunggu untuk itu untuk benar-benar meletakkan hidup anda dalam bahaya sebelum anda mengambil tindakan. Kamu tahu, bagaimana untuk menghilangkan batu buah pinggang tetapi ia tidak bermakna bahawa anda boleh melantun sekitar dengan gaya hidup yang tidak sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar