Palm Berpeluh - Punca dan Rawatan Bernilai

Palm Berpeluh - Punca dan Rawatan Bernilai

Jika anda sedang mengalami keadaan yang janggal palmar hiperhidrosis, atau apa yang lebih dikenali oleh orang di seluruh dunia sebagai tangan atau berpeluh sawit, membuat ia satu titik untuk segera melayari Internet untuk mengumpulkan semua maklumat yang perlu mengenai gangguan berpeluh itu. Sebenarnya, terdapat boatloads sumber dan ulasan boleh didapati dalam talian yang anda boleh mendapatkan untuk memberi makan kepada minda anda mengenai masalah ini. Apa yang lebih, walaupun ia adalah benar bahawa untuk mempunyai apa-apa syarat yang benar-benar boleh menjadi satu keadaan tidak baik dan menggagalkan, tidak pernah mendapatkan pemikiran tertekan bahawa ia adalah akhir hari gembira dan damai anda jika anda mendapati bahawa anda mempunyai. Sebagai perkara fakta, terdapat banyak kaedah rawatan yang diketahui dan pilihan yang anda boleh memilih daripada anda perlu menjadi mangsa keadaan ini. Berikut adalah beberapa bit penting yang anda perlu tahu mengenai berpeluh sawit, serta kaedah rawatan yang tersedia yang anda boleh mendapatkan.

1. pelbagai Faktor-faktor emosi: Anda perlu tahu bahawa hiperhidrosis atau peluh berlebihan boleh disebabkan oleh emosi negatif tertentu seperti kebimbangan, tekanan, ketegangan atau ketakutan, dan terlalu banyak kebimbangan hidup. Sekiranya anda mempunyai serangan atau serangan mana-mana emosi negatif, pastikan bahawa anda akan segera menenangkan diri dengan mengingati bahawa tidak ada yang berguna dengan membimbangkan dan semakin cemas. Apa yang lebih teruk, ia hanya akan memburukkan lagi keadaan anda peluh berlebihan yang akhirnya mungkin mencetuskan bau badan untuk membangunkan dalam anda.

2. Ubat Oral Dan Ubat-ubatan: Masih ada pelbagai ubat-ubatan oral dan ubat-ubatan yang terdapat untuk anda sekiranya anda benar-benar ingin menghapuskan peluh berlebihan anda. Apa yang anda perlu lakukan adalah berjumpa dengan doktor anda mengenai kaedah terbaik cepat-menetapkan rawatan untuk hiperhidrosis. Dalam beberapa kes, doktor akan menetapkan pesakit mereka beberapa ubat anti-depresan memastikan bahawa mereka akan dapat untuk menghapuskan perasaan negatif seperti keresahan, ketegangan, ketakutan, kemarahan, dan beberapa yang lain. Ini dilakukan dengan kepercayaan bahawa apa-apa elemen unenthusiastic dan nonconstructive emosi sebenarnya boleh mengapi kelenjar peluh untuk menjadi hiperaktif atau terlalu teruja dan dengan itu, peluh berlebihan atau hiperhidrosis. Sesungguhnya, ada juga doktor-ditetapkan supaya banyak ubat-ubatan oral lain yang diberikan oleh doktor kepada pesakit yang mengalami berpeluh sawit yang berlebihan. Ini termasuk ubat penghalang beta, atau dalam kes-kes lain, anticholinergics juga ditetapkan oleh doktor juga.

3. Botox Suntikan: Satu lagi pilihan rawatan yang lebih dikenali dan diterima untuk menghilangkan peluh berlebihan adalah bahawa melalui beberapa suntikan Botox. Malah, prosedur ini memerlukan kita perlu menyuntik sejumlah racun dipanggil botulinum, menyumbat atau menghentikan kelenjar peluh daripada menjana peluh atau berpeluh selanjutnya.

4. Akhir sekali, terdapat juga prosedur yang dipanggil sebagai iontophoresis. Ia sebenarnya adalah satu teknik di mana caj elektrik kecil digunakan untuk membawa dadah, ubat-ubatan tertentu atau kimia r melalui kulit pesakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar